miércoles, 21 de enero de 2015

Carta de presentació de curriculum en català

(Nom del remitent)
(Adreça)
(Localitat)
(Telèfon)
Selecció de Personal
Apdo. 1255
Avda. Constitució, 14-1
03360 Callosa de Segura (Alacant)
Lloc i data

Assumpte: sol·licitud per al lloc Responsable de Projectes. Ref: 992
Sr./Sra.,
Us tramet juntament amb aquesta carta el meu currículum amb motiu de l’anunci aparegut en Las Provincias el passat 23 de juliol, en què se sol·licitava un tècnic en Tecnologia de la Informació i Base de Dades per al seu Departament d’Informàtica.
Considere que la meua candidatura us pot resultar interessant perquè reunisc els requisits que em demaneu. Com podeu comprovar en el meu currículum, tinc 4 anys d’experiència en el disseny i maneig de Bases de Dades Relacionals Access en l’empresa ALMACENAJE Y REPARTO S.A., on he sigut responsable de l’execució i el desplegament de projectes de magatzem de productes de ferreteria.
Conec la vostra empresa des que vaig començar els meus estudis de Formació Professional Específica, com a organització exemplar en la qualitat de projectes. Per això, el meu interés d’incorporar-me a la vostra plantilla.
Espere que tingueu en compte el meu currículum i sol·licite poder mantenir una entrevista amb vosaltres per a tractar els detalls de la meua experiència quan cregueu convenient.
En espera de la vostra resposta, us saluda atentament,

No hay comentarios:

Publicar un comentario